Rubrik är överskattat

Hejsan.

Vart ledig i två dagar nu, otroligt skönt. Har hunnit ladda batterina lite. Plus att jag fick mig en tanke ställare när jag gick till gymet igår, under hur det kommer vara när man tagit studenten? Alltså, tänkt om de blir så att man inte kommer in någon stans, vad gör man? Kommer man bli kvar i hallsta/västerås? sak samma vars jag stannar nästan lika illa båda två. Hm, jag hoppas verkligen på att jag kommer in på sjuksköterske linjen i Uppsala eller Umeå, annars vet jag inte vad jag gör. Jobba? Nja.

Imorgon får man besök från norrland, ska bli riktigt kul. Ser verkligen fram emot den här helgen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Män som hatar kvinnor". Många som sagt att den är bra, får se om jag klarar av att kolla på den. Kanske blir så arg så jag stänger av den ist. Skriver mer imorgon om jag orkar.

Förresten, min projektsarbetsplan gick igenom. Nu är det bara att sätta igång.

/Isabella
Postat av: carro

åh va bra. ska jag kontkta ebba (min vän) för koreografi? :) grattis! <3

2009-10-03 @ 11:39:07 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: