Träffar kusin & faster!

Vaknade mitt i natten utav att Eriks mobil ringde och han skulle fråga mig 3-4 gånger om det var min innan han började leta efter sin egna, stjärna. Somande om rätt gott sen, klockan åtta ringer syster och frågar om jag lever. Förstår ingenting men svarar att jag gör det. Hade tydligen vart en trafikolycka i umeå då 2 ungdomar omkom och två allvarligt skadade. Tragiskt :/..

Erik åkte till skolan för att lyssna på föreläsning så då passade jag på att träffa min faster och min kusin, känns som det var alldeles för länge sen. Så nu sitter jag hemma i deras lägenhet och Job spelar gitarr, om man ändå också kunde det. Får se om vi ska ner på stan och hitta på något sen.

Nu ska jag sluta blogga, skriver senare. Hur har lovet vart hemma? <3

Saknar dig MickisPickis.<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: