Umeå nu då.

Nu har jag landat. Flygresan gick bra. Det blev sådant tryck i kabinen när vi skulle landa så jag fick riktigt ont i huvudet. Inte alls kul.

Passar på att skriva ett inlägg när Erik är nere i tvättstugan. Han är så duktig och tvättar, eller han har väl inge val. Så blir det när man bor hemma själv, haha.

Får se vad som händer ikväll. Det blir nog att ta det lugnt och bara vara. Rätt skönt.

Nu är det lov. Eller ja det känns som lov nu.

/Isabella
Postat av: Mikaela

Nu har jag landat. Flygresan gick bra. Det blev sådant tryck i kabinen när vi skulle landa så jag fick riktigt ont i huvudet. Inte alls kul.



Passar på att skriva ett inlägg när Erik är nere i tvättstugan. Han är så duktig och tvättar, eller han har väl inge val. Så blir det när man bor hemma själv, haha.



Får se vad som händer ikväll. Det blir nog att ta det lugnt och bara vara. Rätt skönt.



Nu är det lov. Eller ja det känns som lov nu.



/Isabella



förlåt. Jag var tvungen. Bara för att jag älskar dig så mycket.

2009-10-28 @ 18:55:43 -  http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Felle

Härligt att höra att du lever;) kör jjärnget nu i ume!:) pusss

2009-10-28 @ 19:45:12 -  http://feliciasoderberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: