Vart har plugghjärnan tagit vägen!?

Jag förstår inte vad det är med mig, är inte alls sugen på att plugga. Jag borde verkligen göra det, borde känna mig stressad över alla arbeten jag vet att jag måste göra klar, men nejdå. Urch jag gillar inte det här, borde verkligen sätta fart nu. Så funderar i alla fall på att göra klart svenskan nu & träna på argumentationen.. Borde, måste, men vill inte.

Bokade nyss biljetter till Ume, jag flyger iväg den 28 oktober. Inte så länge kvar, ska bli himlans kul. Nu har jag något att se fram emot så plugget borde inte ta emot, kanske ska göra ett försök. Ska flyga med norwegian samma som jag och mamma flög med till Egypten så hittade ett kort som passade perfekt. Och jag kan säga att jag är skapligt nervös. Jag, Isabella ska flyga själv. Herre min skapare hur ska detta gå?!

Postat av: sanna

kommer att gå bra ska du se, jag flög själv i sommras. skitläskigt måste jag säga, jag satt och höll i mig hela resan medans en som satt brevid mig åt godis och drack cola vid start och landning plus under turbulensen... fatta ej att han klarade det... men gick bra och man känner sig stolt efteråt =)

2009-10-07 @ 21:58:55 - 
Postat av: isabella

Tack, jag hoppas verkligen det. Men vem sanna är det? skulle vara kul att veta:D

2009-10-07 @ 23:04:30 -  http://isabellao.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: