Imorgon!

Tjohejsan.

Idag var en hyper dag, var så otroligt pigg så jag var galet pugg och var på underbart bra humör. Fast självklart är det något som ska fastna i fiskenätet.. Jag skulle ha körlektion halv 5. Körskolan skulle hämta upp mig vid station då, självklart var tåget försenat i 15-20 minuter så missade halva körlektionen! Men får ändå betala fullt pris, blev irriterad som fan på tåghelvete. Men finns inte så mkt att göra åt saken, bara hoppas jag inte kommer försent nästa gång med. Sen gick jag till träningen, lite halvt glad eftersom jag skulle få träna volleyboll. Men självklart inte, för personen med nyckeln hade glömt att det var träning. Sjukt irriterande.

Så det var bara att återförenas med gymmet (idag igen).. har blivit hela veckan och jag känner det i kroppen, jag börjar bli trött. Men det är otroligt skönt och jag märker att det börjar ge resultat.

Imorgon är det skolkort, hemskt! Men ja det är sista så klart man måste vara med, men vill egentligen inte. Förstår inte grejen med skräcken över att ta skolkort? är det för alla kan se de sen? eller att man jämför sig med alla andra? nja, jag vet inte..

På kvällen blir de dagen höjdpunkt. Efterlängtad krogen utgång. Kommer bli galet, och det ska bli sjukt kul och jag längtar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: