Skämt eller en tabbe?

Ni måste läsa de här, det var gårdagens skratt. Sjukt roligt att du gick på det Mickis. Och vi skrattade skapligt mycket i skolan, det var galet bra spelat Släggan.

Den okända WWF:aren: Jag undrar om du har lust att svara på några frågor om djurens rätt i samhället? 
Mickis : nej jag tror jag skippar det. 
Den okända WWF:aren: nej men det går fort, det enda du behöver göra är i princip att svara jag eller nej. 
Mickis: okej, visst. 
Den okända WWF:aren: vad tycker du vi ska göra för att djuren ska få det bättre i samhället och runt om i världen? 
Mickis: de ska ha rättigheter precis som människan. 
Den okända WWF:aren: hur menar du då? Kan du uttveckla detta? Ska dem ha rösträtt, nej jag skojade bara. 
Mickis (helt förvirrad vid det här laget): öhh, jag tycker om att engagera mig i miljön men är inte allt för insatt på djur specifikt. Men du får ursäkta men det här känns som det här är ett skämt. 
Den okända WWF:aren: nej det är inget skämt. Vad anser du om att ha sex med djur? Vi vill förbjuda det.
Mickis: ja det tycker jag med.
Den okända WWF:aren: vad tycker du, att det är okej?
Mickis: nej att man ska förbjuda det.
Den okända WWF:aren: Okej bra, då antecknar jag det, då får du svara på min sista fråga. Tycker du det är bra med platser där djur får leva (en skånsk mening som hon inte förstod) för sig själva?
Mickis: menar du natureservat?
Den okända WWF:aren: ja precis.
Mickis: Ja det är väl bra men mest av allt anser jag att människan ska sluta plöja skoj och platser där djur vistas bara för att vi behöver dem ställena.
Den okända WWF:aren: skitbra!! det är exakt så vi tycker. Nu kommer min slutliga fråga vill du demostrera med oss i stockholm?
Mickis: eh, va?
Den okända WWF:aren: alltså det låter lite greenpeace aktikt, men vi kastar sten.
Mickis: Kastar sten?!
Den okända WWF:aren: sa jag kastar sten? jag menar fikar.


Vart så totalt blåst!;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: