Tävling.

Vinn en nallebjörn från www.nallebudet.se, en tävling som hålls utav Gatubarn.nu!

Jag är faktiskt med och tävlar, så får se om det blir någon vinst. Om inte spelar det ingen roll eftersom perngarna går till något så bra. 5 kronor till välgörenhet är inte mycket att "förlora" eftersom alla pengar går till gatubarn i Latinamerika.

Om jag skulle vinna denna tävling, skulle jag faktist ge den till min underbara tvillingsyster. Hon betyder mer än hon anar och har hjälpt mig många gånger. Ibland känns det som hon förstår mig fast jag inte ens sagt något, och tro mig det är bara hon som får mig att känna så.  Mickis du vet att jag aldrig skulle klara av att leva utan dig, du är min andra halva och jag älskar dig över allt annat Mikaela. <3

Vill du vara med? Ge bort en nalle till någon du gillar?

Gå in på följande:
http://www.gatubarn.nu/2009/october/tavla-for-gatubarn-i-latinamerika-vinn-en-n.html


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: