Funderar.

Sitter här och tänker lite.. Som vanligt det vill säga, det har blivit så på sista tiden. Borde egentligen packa, fixa mig och vara klar tills Oscar kommer och hämtar mig. Vi åker till Enköping idag, eftersom vi åker till Arlanda tidigt imorgon bitti. Får se hur det blir i där idag, blir nog kul. Men det är jobbigt att bli påmind om att han ska flytta hela tiden. Känns jobbigt att veta att det är snart. För 3 månader går fort. Va händer sen? "Lev i nuet".. Om det vore enkelt, eller lika enkelt som alla säger skulle det inte vara några problem. Det är inte lätt, inte för mig  i alla fall. Avskyr att sitta och lyssna på saker som jag egentligen skulle vilja hålla för öronen för. Men hur skulle det se ut? Det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget som är. För det kommer inte bli på något annat sätt hur mycket jag än vill..

Ha ett bra nyår här hemma i Sverige, och var rädda om er mina vänner.
Jag älskar er.
Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

sv: tack:)

2010-12-29 @ 18:54:14 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: