Serieledare

Var nyss iväg och "spelade" match. Vart en riktig spännande match men det slutade med att vi tog hem segern och är nu serieledare. Det känns skönt, även om jag inte känner mig delaktig till vinsten eller till denna placering. Känns som man försöker och försöker men man får aldrig spela ändå. Känns ganska hopplöst, och det suger att aldrig få spela. Visst jag är inte alls lika bra som de andra är, och det är det som gör att man inte ens känner för att spela snart. För jag kommer aldrig få chansen att försöka bli bättre.. Det är väl så det är. Jag är i alla fall glad för eran skull tjejer, ni var duktiga idag. Kämpa på! i Januari drar matcherna igång igen, då kör "vi".
Tänk om man ändå hade blivit lika bra som dig Mickis... :/
Postat av: Mikaela

Isabella, man kan inte säga så. Vi har inte haft samma förutsättningar. Jag började spela volleyboll när jag var tolv år, det vill säga att jag spelat volleyboll i snart åtta år. Du började med volleybollen, hm när var det nu då, i slutet av nian, början på gymnasiet. Vilket direkt betyder fyra år, det är alltså halva min speltid + att du har haft skadad axel tre av de åren. Ett år har du alltså fullt spelat, om ens det. Kom igen nu. Jag vet att du kan. Puss på dig.

2010-12-11 @ 17:16:55 -  http://baramikaela.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: