Till en underbar vän!

Jag vill skriva detta inlägg till en väldigt bra människa.
Till en människa som verkligen gör allt för att andra ska må bra, som får en att må lite bättre när allt inte är så himla lätt. Hon får en att tänka lite positivare och får en att skratta fast en annan trodde det var omöjligt. Denna underbara människa lyssnar verkligen, jag litar på dig till hundra procent. Jag har inte känt dig länge men jag inser hur otroligt bra människor det finns runt omkring mig. Och vad en vän verkligen betyder. Jag önskar att flera var som du, fler som vågade vara precis som du. Alltid hjälpsam och så himla kanon helt enkelt. Jag ville egentligen bara säga hur glad jag är som lärt känna dig Sussiiiiee. Fortsätt vara som du är, jag tror inte du inser hur otroligt mycket du gör för din omgivning. Du är verkligen en god medmänniska.

Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: