Loppis för välgörenhet.

05.30 ringde väckarklockan, stängde av den och somnade om. Vaknade igen 06.15 av att de ringer och grips av panik eftersom vi skulle hämta upp matilda halv sju vi oxbacken. Vi skulle nämligen åka till Eskiltuna idag och stå på loppis för att samla in pengar till gatubarn i Costa Rica. Snabbade mig upp och smsa matilda och sa att vi skulle bli sena, visade sig att hon också hade försovit sig. hehe! Åkte till Eskiltuna, var inte lika lätt att hitta som vi trodde men dit kom vi i alla fall. Folk började förhandla med oss innan de ens han börja. Säljningen gick bra lite över mina förväntningar faktiskt. Fick in 800 kronor till välgörenhet samtidigt som jag vart av med massa skräp som jag inte behövde längre. Tack alla som hjälpte till att skänka grejer!

Så nu är vi ett steg närmare slut målet i vårat projekt, känns bra. Hade för övrigt en riktigt rolig dag tillsammans med Matilda och Mickis, mycket skratt. "You know like a rivjärn,"?... haha tror jag ska ge upp min engelska. Skulle förklara för en engelsk talande man vad en skärmaskin var. Försäkte först förklara att han kunde hacka morötter i den, men eftersom jag varken vet va hacka eller va morot heter så gav jag upp det. Gjorde ett försök i hopp om att han skulle veta vad ett rivjärn var. Men icke sa nicke.

Tack för en kanon dag tjejer.<3
Postat av: ann-sofie Olofsson

Bra jobbat!!! jag är stolt över dig!! Examen är runt hörnet.....

Kramar moster

2010-02-28 @ 21:16:39 - 
Postat av: Sofia

Gullunge<3:)

2010-03-02 @ 00:19:20 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: