Projektarbetet kan dra åt helvete.

Får ångest. Får rent utsagt ångest när jag tänker på projektarbete. Inte ett skit har jag gjort, eller vi kanske jag ska säga. Så jäkla värdelöst. Är tom på ideér och så fort man får något slags hopp känns det som de dör ändå. Känns rätt meningslöst. Kan inte sova, önskar jag hade all tid i världen på mig. För just nu hinner jag inte med något. Det är skola, jobb, träning, projektarbete, träffa vänner på samma gång. Jag orkar inte. Hur ska jag hinna allt innan studenten? Det kanske är värt att ta ett ig i projektarbetet. Så känns det verkligen nu. Det är helt värdelöst.

Postat av: Emelie

Projektarbetet är nog det jobbigaste under hela skolgången. Karin och jag sköt upp det tills en vecka innan det skulle vara inlämnat. Man behöver inte lägga ner mer än max en dag på det (beroende på vad det är då) :) Ta tag i det någon dag och så blir det som det blir. Då har ni i alla fall försökt :)<3

2010-02-19 @ 10:17:31 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: