Borta bra men hemma bäst.

Måste instämma att det uttrycket verkligen stämmer. Har vart hemma i 3 dagar nu, riktigt skönt. Åkte hem från Kläppen på fredagen istället för lördagen. När jag kom hem kollade jag, sandra och matte på film. Eller kan inte säga att jag kollade för somnade redan 5 minuter in i filmen, var riktigt trött.

Familjen drog till sälen igår. Lite avundsjuk är jag väl, för skulle vara roligt att umgås med alla er. Jag har ju istället världens bästa vän att umgås med på hemma plan, jag ska hålla tummarna för dig imorgon Sandra. <3

Borde börja fixa mig lite, ta en dusch och sminka mig lite. Ska nämligen till hallsta och jobba 3 timmar, helt ovärt enligt mig eftersom de nästan kostar mig 100 kronor att ens ta mig dit, menmen. Det är nästan alltid kul att jobba så.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: