Fredag.

Somande hemma hos Sandra och Matte igår, kollade kanske på 1 ½ avsnitt LOST sen kan jag säga att jag inte minns så mycket mer. Jag var nog väldigt trött helt enkelt. Sen gick jag upp och donade lite för att sedan åka till skolan och ha en lektion. Gick väl bra, glömde dock mina papper i skolan som jag hade behövt och pluggat på över helgen. Blir bara att ligga i lite extra i veckan.

Sen gick jag på stan med Frida, Pontus, Matilda och Malin. Kollade runt lite, tillsist vart det bara jag och Pontus som kollade runt eftersom de andra skulle hem. Hittade faktiskt 2 tröjor på stadium och en på Vera Moda. Inte bra egentligen, eftersom jag sagt åt mig själv att inte handla nå nu... Samma visa varje gång, det vill säga.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: