Sammanfattning!

Tror jag ska göra en sammanfattning utav 2009. Har inge för mig och vill se ljusheten med de nya året.

  • Farfar gick bort. Gjorde sällskap med farmor i himlen.
  • Fyllde 18 och många farliga utgångar har det blivit.
  • Opererade axeln som medförde många dåliga saker.
  • Rehabilitering och sjukhusbesök..
  • Peace and Love med Anna. Helt galet om man bortser från mina sjukhusbesök.
  • Turkiet med massa roliga folk.
  • Blivit slagen.
  • Fått en bästa vän.
  • Spenderat många timmar på gymmet. Fler blir det de här året.
  • Kläppen 09/10
  • Vart med en natt med ambulansen i Uppsala.
  • Haft motvind allt för många gånger. Men nu ser jag det positivt, jag lärde mig något på vägen
  • Vart nere och gett upp många gånger…
  • Insett vad familjen betyder.
  • Kört mycket bil, som troligen resulterar till ett körkort snart.
  • Hittat nya saker att sysselsätta mig på nu när min axel vart paj.

Nu ska jag se ljusheterna med detta. Jag kan förbättra det här. Jag kan göra något av det här nu, det här året ska bli bra!! Det vill jag.

Postat av: Sandra

En bästa vän <3

2010-01-09 @ 17:33:24 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: