Sjukvård..

Kollade nyss på Paradise Hotel, sämst att Catja åkte faktiskt. Hon spelade så sjukt bra i det där huset. Ni som kollar borde förstå. Jag vill att Pontus ska åka, han är den mest lustiga människan jag någonsin sätt på tv tror jag. Ska väl övergå till pluggandet igen. Vill inte, men måste. Har prov imorgon och jag kan inte det jag ska skriva om. Jag känner ändå något typ utav lugn, förstår inte varför. Jag har massor att plugga på, hur kan jag vara lugn?! Det går inte riktigt ihop sig. Får väl se hur det går imorgon helt enkelt. Ska göra mitt bästa. Idag är det bara 3 dagar tills jag och Sandra drar till Linkan, vi taggar Ellis.

Postat av: Anonym

linkan?

2010-01-18 @ 23:29:36 - 
Postat av: Anonym

Linköping, vem du nu är.

2010-01-19 @ 21:53:49 - 
Postat av: Chadde

Bellabus, hur är de med dig? saknar dig massvis!

2010-01-20 @ 00:15:18 -  http://charlottahjorth.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: