Tillbaka i Vässan igen.

Är hemma i Västerås igen efter en riktigt rolig tripp i Linköping. Har verkligen vart hur kul som helst och jag längtar tills jag får träffa dig igen syster och besöka Linköping igen. Trivs verkligen där. Blev sjuk på köpet kanske inte lika kul, så nu är det bara vila tills jag blir frisk sen jäklar blir det hårdträning på gymet och övrig träning. Måste sammanfatta utgången på flamman också, som var sjukt roligt. Alla krogar stänger ju 03.00 i Link, så man var skapligt trött på natten.

Flamman öppning var absolut en utav mina bästa utgångar..
Konstiga människor, billig dricka (corana, x-cider 22 kronor!!), killar som "woffar" åt en som en hund, en som kommentera att mina ben bara sådär (som tur var va de positivt), fulla killar som bjöd hem oss på en öl när vi käkade burger king - men vi tackade nej, smärta i fötterna och snygga poliser. Ja det var i alla fall en helgalen kväll och var verkligen hur roligt som helst.

Måste säga att jag redan saknar tillbaka i Västerås är allt som vanligt.. Plus matteprov imorgon som kommer gå åt skogen. Känns bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: