ännu en dag..

Snart har en vecka gått. Tiden går så ruskigt mycket fortare när man jobbar. Men det är kul! Man har ju något att göra på dagarna, inte för att jag inte hade det innan men ändå. Efter det åkte jag och köpte blommor och pratade med min vän sosso, tack för du finns & allt stöd du ger än. Det betyder skall du veta.

Ikväll blir det nog att kolla fotboll. Hsk spelar, men ingen aning vilka de möter. Måste bara förövrigt säga att jag stortrivs på jobbet. Så himla söta och snälla gummor och gubbar. Man får så mycket glädje tillbaka!

Imorgon är sista passet innan "ledighet" jag är ledig på fredag och det ska bli riktigt skönt. Fast jobbar dock lördag, söndag, måndag, och tisdag dag innan jag får vila igen. Det enda jag kan längta är att sova ut. Jag börjar ju 07.00 varje dag. Det känns!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: