Internet!

Nu har jag internet, men bara för en stund. Svängde förbi hos pappa innan jag skulle fara vidare till jobbet. Jag köpte comviqs bredband igår som man kan fylla på. Men jag tyckte det inte alls var nå bra eftersom jag inte kommer ut på internet. Riktigt dålig tekning var det i vilket fall.

Har flyttat nu och allt. Det känns bra och jag stor trivs i lägenheten, det är bara att komma över och kolla ni som vill. Men hör av er innan så ni vet att jag är hemma. På tal om det så är studenten tagen, och det var den bästa dagen i mitt liv. Jag saknar det redan & vill göra om det. Får se när jag kan sitta vi internet nästa gång, känns konstigt att varken har tv eller dator, men det är tur att man har vänner & en dvd. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: