Nära, otroligt nära.

Nu är det otroligt nära, det blir allt fler natt blogginlägg. Men jag kan inte sova. Mycket tankar som snurrar runt i huvudet nu, det är bara två ynka dagar kvar på gymnasiet. Känns konstigt. Vart en heldag med två av mina favorit flickor idag, Frida & Matilda. Började med att vi gick på stan, tog en fika. Satt i 3 timmar och bara snacka. Tiden går fort när man har roligt. När klockan närmade sig fem, tog vi bussen till mig för att hämta bilen så vi kunde fara till Gesala och tvätta traktorn vi ska ha på studenten. Och herregud vilken chok jag fick! Traktorn är enorm, vi kommer utav tvekan ha störst traktor. hehe! Bak hjulet var större än Matilda, såg roligt ut.

Det kommer nog bli jättebra på fredag, vi taggade upp varandra idag. Kommer bli himla roligt på flaket med er, och alla andra såklart. Vi löste även ett mysterium hur vi skulle komma på/av flaket! Tror det kommer funka.

Borde kanske sova, ska till banken imorgon sen vasaparken & bara mysa. Hoppas på sol eftersom vi ska vara ute. Senare på kvällen får vi se vad som händer. Kanske fixa inför Mickis student och avslutningen med lärarna. Får se! Kolla nyss yr.no, regn på fredag. Håller varenda jäkla tumme jag har för att det inte skall regna!!




<3



Postat av: Emelie

sv: ÄH samma sak :D Haha. ska du till qvarn imorgon?

2010-06-09 @ 10:46:42 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: