Vädret på vår sida eller inte?!

Alla pratar väder & poliser nu känns det som. Kommer vädret vara på studenternas sida eller kommer det att regna? Hoppas på uppehåll, vore ju det allra bästa. Lite molnigt gör inget, bara det inte regnar. Sen är det disskussionen om att poliserna ska stå och hälla ut all dricka på flaket, om de är seriöst eller inte vet jag inte. Men om det är så vore de himla dåligt, de tror inte att det gör fler upprörda och förbannad om de häller ut för oss studenter ist för att låta oss dricka 4-5 cider/öl? Det kommer bara förstöra stämningen. Jag förstår inte vad de menar med att det skall få en bra kontakt med ungdomarna, de kommer misslyckas så hårt på fredag om det kommer att göra så. Jag kommer bli sur, studenten är en dag i livet. Varför kan man inte få dricka mottligt och ha kul? Herregud.

Visst sen förstår jag att det måste göra sitt jobb, men att stå vi varje vagn och hälla ut kan jag tycka är lite överdrivet. Aja får se hur det blir, känner att jag inte orkar lägga ner energi på det där.

Hängde i Vasaparken med några från klassen idag, lyckades boka bord på "Å" innan. Så vi ska träffas vi skolan och gemensamt gå till Å. Det kommer bli trevligt, jag ser fram emot denna dag. Dagen kommer nog bestå av lycka, skratt och gråt.

Imorgon tar syrran studenten och jag har avslutning med lärarna. Säga hejdå och få betyget. Jag har nog inte fattat att det är över om 2 dagar. Det har gått så sjukt fort, jag har inte hunnit stanna upp och tänka att det verkligen är över snart. Shit!

Vill bara tacka er alla, hade jag inte börjat på VFG. Hade jag aldrig träffat så sjukt bra människor och jag skulle inte vara den jag var idag. Jag kommer som sagt att sakna er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: