Matteprov

Nyss slutat min lektion, ska möta upp Matilda vi Rubeck i 11.00, ska köpa studentbiljetterna till den 11 juni. Det börjar närma sig nu, det är tamikatten sjukt nära nu. Prövade min studentmössa igår, kändes konstigt men ändå helt sjukt. Kommer nog bli grymt, eller nej det ska bli grymt.

Körde på gymet igår, tyckte det gick bra. Och idag belönas jag med träningsvärk i axlarna och armarna så jag knappt kan lyft en penna. Ska jobba efter skolan, sen fara och simma i en timme. Underbart! Träningen går riktigt bra. Imorgon blir det gym och lång promenad.

i eftermiddag ska jag skriva matteprov, så snälla håll tummarna. Tror det inte kommer att gå så bra nämligen.
Postat av: Andrea

lycka till på provet :)

2010-03-30 @ 10:58:23 -  http://andreahansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: