Vart ute på vägarna.

Har inte bloggat på ett tag, men de har sina anledningar. Tog körkort igår, känns riktigt riktigt bra! Igår klockan 08.00 bar det av från körskolan. jag var nervös. Riktigt nervös. Satt inne vi vägverket och väntade sen kom det en kille och ropade upp mitt namn. Vi gick ut till bilen och han förklarade va som skulle ske.. Mitt hjärta bultade i hundra 10 och jag önskade att jag inte skulle få backparkera.. MEN! Det första han säger jag ska göra är att var att backparkera.

-Nu kan du backparkera och säg till när du är klar!
- Eh ja, jo det ska jag göra. Men då vänder jag kanske här.

Började backa och det har aldrig gått så bra.. Hans kommentar var
-Oj de här måstet du tränat på mycket, det ser jättebra ut.
- ja eller ja.. (sanningen var väl att jag tränat enstaka gånger, hade nog bara en väldig tur)

körde i alla fall bil igår och det kändes bra. tog bilen till hallsta idag för att umgås med Sosso och Elin. Sosso fick lära mig att tanka, jag har aldrig gjort det. Det gick inte så bra. De här gjorde jag fel på:

- Fick inte upp tanklocket.
- Spillde ut lite bensin
- och öppnade tanklocket efter jag hade slagit koden och allt.

Så var bara att göra om hela prosiduren. Gick väl till sist, men jag han bli arg. Sosso skulle sammanfatta mig so men brud med kort stubin. du är bra min tös<3

vart ett lång inlägg men så kan det bli ibland.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: