Bloggg time!

Nu är det blogg time. Det var ett tag sen kändes det som, fast det var det egentligen inte. Sitter hemma hos Elin och gör inte så mkt. Har jobbat idag annars har tiden bara runnit iväg. Som de flesta utav mina dagar gör. Imorgon ska jag äntligen pallra mig ner till gymet igen. Har tappat allt som har med motivation att göra. Men jag fick en idé, om jag börjar träna igen så kommer jag väl tycka det blir roligt igen? Har först vart sjuk sen Kreta så det var nog 2 veckor sen jag var på gymet, längsta tiden på länge! Hemskt. Känner mig som en uppjäst fotboll. Så nu måste jag ändra på detta. Fyfan idag och alla andra dagar kommer jag att hata speglar.

Pusss och godnatt mina änglar. hehe ^^
Postat av: karin

min spegel e heller inte okey!

2010-05-24 @ 10:58:11 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: