Bra börja, kasst slut.

Var i skolan idag. Gjorde som sagt mina två sista prov. & båda kändes kanon bra, jag tror det gick vägen. Det är skönt att känna att man är klar med allt nu. Drog hem och upptäckte att syrran var hemma, väldigt glad blev jag eftersom jag inte träffat henne på länge. Det känns som det i alla fall. Åkte och hämta Mickis och Filip hemma hos Rickard, det skulle nämligen på bal. Riktigt riktigt fina var ni allihoppa. Så himla kul att se alla uppklädde, det är någon speciell stämning med att se alla så där fina. Mickis du var hur vacker som helst och klänningen satt perfekt om jag får säga det själv.

Vart minst sagt en galen resa både till & från Ramnäs. Jag älskar att jag har en tokig familj, med er kan man vara hur galen som helst och man mår så bra utav det. Skrattar, skrattar och skrattar. Sjunger högt till dansbandsmusik och i just love it.

Sen åkte jag hem till mina bruttor, det vill säga Frida, Malin, Matilda och Tess. Vi grillade lite och hade det jättemysigt. Tack för att ni är bra. Drog en sju helvetes nitlott och åkte till Sura. Helt utan mening eftersom det var detsamma med meninglöshet om jag får säga det själv... Så blev att vända och åka tillbaka till hallsta igen, värt. Tack Fels att du ställde upp, du får tillbaka skjutsen någon dag.

Ska nog hoppa ner i bingen och sova lite nu, sängen lockar. Jag är trött och sur just nu, jag hoppas på en solig morgondag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: