Kreta!

Här är allt verkligen underbart. Efter lite om och men kom vi äntligen fram. En sju helskotta försening, inne på planet vart det fel med platserna för de som hade beställt extra ben utrymme osv. Tack och lov var inte vi involverade i detta. Resan gick kanon bra och vi var framme vid hotellet runt 13.00. Vart att gå direkt till poolen och svalka sig lite.

Idag var det riktigt kallt på morgonen, eller kallt och kallt. Det blåste kallt, så vi bestämde oss för att åka till Chania. Men när vi kom ut från hotell rummet var det sol & blå himmel som väntande. Så var bara att gå upp igen och byta om till bikini. Måste säga att jag snålat på solkrämen, för nu har jag bränt mig oerhört mycket! Jag har ont, önska att jag hade någon typ utav kylbalsam men nejdå.

Ikväll blir det att gå ut och äta på någon mysig resturang, igår vart det någon resturang vi havet. Hur mysigt som helst. Var dryga 25-30 grader idag. I like it!

Förresten, imorgon blir det utflykt. Ska bli riktigt roligt. Ska åka upp i bergen till någon familj. Så ska vi få lära oss hur man gör olivolja, vin osv. Sen ska man även få se hur det tillverkar "Raki". (fyfan va äckligt det är. Det är deras brännvin)...

Ska se vad som händer nu, kanske sätta mig på balkongen och ta en drink.
Saknar er där hemma. <3
Postat av: Sofia

Låter underbart gumman ♥ Var försiktig nu ute i solen och hoppas det blir bättre ♥ Saknar dig massor!



Puss ♥

2010-05-17 @ 11:44:02 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv. Tack :D Hur har du det där borta? :) Hoppas det är bra! :D<3

2010-05-19 @ 15:55:29 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jo det är ju tråkigt att det ska bli så. Ni borde ju få någon ersättning tycker jag. Det va ju inte erat fel att planet krånglade. Och guud va mysigt :D Ha det så kul !

2010-05-19 @ 17:09:08 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: