Segdag.

Idag var jag och kollade på en lägenhet i Hallsta, och ja jag tror jag kommer att flytta hemifrån inom kort. Kommer bli bra, spännande om det blir så. Sen åkte jag, mamma och Lars-Erik till Ärla och tog en fika med moster och kusinerna. Mys. Satt och pratade & pratade. Tiden rullade på och det blev dags att fara hem igen.

Nyss ätit lite mat, gott gott. Är otroligt trött idag, garanterat för det vart en lång dag igår. Hade tråkigt nyss så fotade mina kläder som jag har inhandlade i stockholm & lite här hemma. Så tänkte slänga upp lite kort.








Lite grejer sådär:D
Postat av: Linda

Tack då! :D Vet faktiskt inte när jag ska hem nästa gång.. Jobbar rätt mycket nu så kan ju inte bara sticka heller. :P Men vi får se. :) Ha det fint Bellis, Kramkram

2010-05-09 @ 18:34:53 -  http://norgelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: