sommar väder!

Underbart. Solen skiner, musiken strömar ur datorn och livet känns så himla bra just nu. Just idag!
Har legat på balkongen och solat ett tag, eftersom vi har en stor tall precis utanför går solen bakom den några timmar så passar på att göra mig en kycklingsallad med ris nu. Ska bli gott med lite mat, är hungrig som sjutton.

På tal om ingenting egentligen, satt och kollade på de bloggar jag brukar kolla varje dag. Har börjat tröttna på att läsa vissa bloggar. Det finns tre bloggar jag aldrig kommer att tröttna på. För 2 dagar sedan skrev Patrik (www.gatubarn.nu) ett riktigt bra inlägg. Läs det.  

Nu kommer det lite bilder från klassfesten. Mycket står på spel nu, det är inte lång tid kvar nu. Mindre än 20 dagar. Jag tycker det är hemskt. Kommer verkligen sakna allt, jag vill inte ta studenten. Jag är inte redo..






















Postat av: Piinky

hehe okejokej de är bara bra , vad hittar du på då?



kram

2010-05-23 @ 20:20:01 -  http://piinkys.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: