Snart läggdags.

Ska snart lägga mig. Börjar som vanligt 07.00 imorgon! Sista dagen, sen är det helg. Jag har längtat.
Imorgon åker jag nämligen till Linköping och hälsar på Mickis & Therese. Ska bli väldigt kul att träffa er igen. Hela ligan tillsammans. Jag saknar er faktiskt här hemma. Men nu ser jag fram emot en helg tillsammans med er.
Vart på handledarutbildning idag. Nu har jag ingen del kvar och är utbildad handledare. Vart en väldigt lärorik och intressant kurs faktiskt. Så om ni får möjlighet att gå på en sån, gör det.
Senare på kvällen hade jag volleyboll träning. Det gick rent ut sagt skit om jag ska vara helt ärlig. Som vanligt, det har gått riktigt dåligt de sista träningarna. Jag har tappat suget eftersom jag inte alls ser någon förbättring hos mig. Men vi får väl se hur det känns nästa vecka. Annars kanske det är dags att lägga skorna på hyllan. Så känns det idag, jag vet inte. Får se. Jag önskar jag bara kunde vara bra i axeln...
Grattis på födelsedagen Mamma <3
Postat av: Patrik Appelquist

Sv: Fan va skoj =) Jag fick en liten tjyvkik på några framträdanden häromdagen och detta kommer bli så härligt =)



Kram på dig fröken



//Patrik Appelquist

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.Gatubarn.nu

0737-139875

2010-11-11 @ 22:31:30 -  http://www.gatubarn.nu
Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

sv: huset? :D Eller va menar du? :)

2010-11-12 @ 12:12:28 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: