Blogg time.

Var ett tag sen, men livet ser likadant ut och förändras inte så mycket just nu. Jag jobbar, tränar & kör volleyboll igen. Det gick himla bra på träningen i torsdags. Riktigt bra. Hoppas att det känns lika bra på tisdag. Får se.

Just nu sitter jag hemma hos Oscar och saknar tillbaka till Turkiet resan med Sosso. Det var en otrolig upplevelse och jag är så tacksam att du följde med dit, min vän. Kommer aldrig glömma när vi var så fulla så vi inte hittade hem. Det är inte okej någonstans men det var riktigt roligt. Eller när vi satt och skrattade på toagolvet halva natten. Ja, den var åtminstone mer än 05.00.. Va livet kan kännas enkelt ibland. Vi levde verkligen livet där nere vännen och jag ser fram emot nästa resa. Kan det bli värre eller galnare. När det gäller oss så ja.

När vi landade på arlanda var vi galet trötta, hela natten och kvällen hade bestått utav resande. Matte skulle hämta oss, såg matte och hur glad sosso blev. Just då såg jag att även Oscar hade tagit sig till Arlanda. Vart så galet glad att jag bara ville släppa min resväska och springa till honom, tack och lov behärska jag mig även om jag halvsprang lite. Vart otroligt glad och tacksam hur sjukt bra du är för mig Oscar.

ååå.. Nostalgi, jag vill tillbaka. Till värmen, till solen, till ledighet.

Kolla gärna alla tokigheter vi gjorde på Sossos Blogg: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Postat av: Sofia

Klart nästa resa kommer att bli galnare, för vi är ju verkligen galna tjejer!<3 Längtar tillbaka men längtar nästa mer till nästa tripp vi gör tillsammans<3 Tycker nästan också att vi både spara ihop massvis med pengar och resa runt i några månader i framtiden, för fyfan så kul vi skulle ha det! <3<3 ÄLSKAR DIG jättemycket Bella och du vet att jag alltid finns och ställer upp för dig! PUSS

2010-11-02 @ 20:19:04 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: