Höstmys.

Hejsan!

Den dåliga uppdateringen fortsätter på den här sidan.. Men snart ska jag få internet utav pappa så då blir det nog lite bättre i alla fall. Idag har jag vart ledig, och är det hela helgen. Det ska bli så himla skönt att bara vila upp sig igen. För nästa vecka väntar det ordentligt med jobb. Det ska nog inte vara några problem.

Idag har jag letat ihjäl mig på en nyckel utan resultat.. Det är nämligen så att jag har vart så klantig att jag har tappat bort Oscars nyckel som jag hade lånat. Väldigt tröttsamt! Ska leta lite till sen, när jag lugnat mig lite. Jag hade städat lägenheten igår men efter denna genomsökning ser det ut som en bomb slagit ner. Och ni som känner mig vet att jag blir otroligt arg när det gäller saker jag inte hittar. Så har tömt ut hela tvättkorgen, alla tidningar jag skulle slänga. Jackorna ligger i sängen & byrån är utdragen. hehe! Jag åkte till Oscar för att inte bli påminnd. Så nu väntar jag på att han ska komma hem.

Sitter här i mina myskläder, raggsocker och tända ljus. Känns verkligen som höst. Men denna höst kan bli otroligt bra tror jag. Jag hoppas den blir bra. Jag längtar tills näst nästa helg. Då åker jag och Oscar iväg på lite helgsemster till hans mormor stuga. Kommer bli kanon.

Ha det bra <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: