Turkiet resan!

Ett minne blått det måste jag säga. Resan var underbar, men världens underbaraste vän Sosso. Tack för att du följde med och gjorde denna resa grym. Skulle nog kunna säga att denna resa har vart galen, har hunnit med massa konstigheter! Men det har det vart värt, för oj så kul jag har haft det.

Träffade ett par danska killar som vi partade med de första dagarna, riktigt roliga snubbar. Helt klockrena faktiskt. hehe! Det for hem tidigare än oss men galenskaperna fortsatte..
Har vart underbart varmt och skönt varje dag, ca 30-35 grader varje dag, inte så att man klagar i alla fall. Så blev lite brun om nosen iag, kommer bilder inom kort. Så tänkte att jag skriver mera då.

Måste passa på att säga hejdå till dig fels. Kommer sakna dig men jag hoppas att din resa blir oförglömlig. Var rädd om dig, vi kommer sakna dig här hemma. Mycket!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: