Hemma igen..

Hemma igen, efter 2 underbara semster veckor med mina allra bästa töser plus Rango. Har vart en fantastisk resa, har hunnit med att för första gången dykt med tuber, det var något jag måste göra igen. Sjuk märklig känsla att kunna andas under vattnet, det var magiskt men riktigt fint och häftigt. Har vart på ett vattenland i Grekland som var hur roligt som helst, kände mig som ett litet barn på nytt. Ätit god mat, partat lite, shoppat och levt livet. Precis som man skall göra på en semester. Jag längtar tillbaka redan & det har inte ens gått 3 dagar. Tänkte slänga upp några kort, men de bästa korten har syster. Så det kommer väl inom kort.
Mer bilder kommer när jag får mickis kort, det var hennes kamera
vi använde under hela resan. Men här kommer i alla fall några
stycken. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: