Klippt av mig frillan.

Igår var jag och klippte mig hos Madde, vart riktigt nöjd. Klippte av mig håret så nu är det axellångt ungefär.
Var riktigt skönt att bli av med det, väldigt slitet från Grekland. Sen fixa Madde mina ögonbryn också, färga och hade sig. Så nu känner jag mig som en ny människa.
Skolan har dragit igång igen, skönt. Fast det kommer nog bli en tuff kurs. Man är inte riktigt med i huvudet än känner jag. Riktigt trött efter att bara haft en förmiddags föreläsning, så jag hoppas att det släpper snart och att man kommer in i rutinerna igen. Åkte till Ikea efter skolan med mammut, handla lite små prylar till köket + en stavmixer på media market. Så ikväll efter boxningen blir det banan-smoothie eller mango-smoothie, namnam!
Ska lägga mig och vila en stund nu, är trött i både kropp & knopp..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: