Motivation.

Jag är plötsligt väldigt motiverad till träning, varför kommer det i vågor
och vad är det som gör mig så förbaskat taggad? Kan vara för att träningen
gått bra hela veckan. Känns kanon, volleyboll träningen idag gick bra och
imorgon är det dags igen. Det blir att plugga hela dagen först, imorgon skall
jag banne mig göra något vettigt inom pluggandet. Fått lite tips från mina
underbara systrar. Så skall försöka på deras idéer imorgon. Sen på kvällen
blir det som sagt träning, sedan firande utav min och Mickis 20 årsdag som
är på söndag. 20 barre syrran, fan vi har blivit stora. Du är bästast, och lika
tokig som du alltid vart. Finns ingen annan människa som du.
Älskar dig syster, du är helt klart bäst.
Postat av: Linda

Så är det för mig med, alltså vågor av träning! Nu är jag som du, inne i värsta taggade träningsperioden, asskönt. ;D Hoppas allt går bra med dig och pluggandet å allt. Puss =)

2011-02-05 @ 17:32:05 -  http://norgelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: