Vardagslyx!

Snart slut på denna vecka med. Dagarna bara rullar iväg.. Det är nästan läskigt.
Imorgon är det helg igen, denna helg kommer bli super. Jag och älsklingen åker
till Borlänge imorgon och sover på hotell, sen blir det skidåkning hela lördagen.
Ska bli så himla roligt, får se hur det går med skidåkningen, inte åkt sen jag operarade
axeln, eller jo en gång.. Får se hur duktig gubbsi är, kanske blir tävling i den svarta
backen sen!
Nu ska jag snart iväg och träna med Sosso, sen blir det att sätta sig framför datorn och
plugga det sista på hemtentan. Som jag troligtvis kommer kunna skicka in imorgon.
Det vore så himla skönt, att få kunna slappna av ordentligt i helgen och bara njuta av
helg ledighet!
/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: