London

Då var London resan över, och det var verkligen hur kul som helst. Jag är så glad att jag bestämde mig för att åka. Har hunnit med en del grejer även om vi bara var där över 4 dagar. När vi kom fram på torsdagen tog vi bussen till hotellet och fixade lite för att sedan ta tunnelbanan till centrala London. Och oj så mäktigt det var. Så mycket större och finare än jag trott!

Fredagen var ändå den bästa dagen tror jag. Vi sov ut och tog tunnelbanan till London, shoppade och kollade runt i alla möjliga affärer. Var på Harrods bland annat. Otroligt stor köpgalleria för er som inte vet. Oscar och jag bestämde oss för att fara hem innan vi skulle tillbaka på kvällen för att fixa oss lite inför nyårsfirandet. Blev att dona rejält, jag hade klänning och fixade håret som aldrig förr (mycket nöjd dessutom). Vart en fin middag på hotellet med en jättegod efterätt. Sen blev det att ta tunnelbanan igen till London för att fira. Har aldrig sätt så sjukt mycket människor i hela mitt liv, som dessutom skulle till samma ställe. Det var verkligen mäktigt! Klockan slog tolv och raketerna sköts iväg och det slutade aldrig. Det var så otroligt vackert, hur många olika förger som helst täckte himlen och det var underbart. Fick en nyårs puss och allt var fantastiskt. Oförglömligt i alla fall.
På lördagen var vi på musikal "we will rock you". Det var grymt, jag älskade känslan. Shit alla var så taggade och klappade och sjöng. Det var mäktigt och riktigt bra.
Det var en kanon resa & jag inser hur otroligt kul det är att resa, att se nya ställen och få utforska nya städer/länder. Jag vill ut och resa igen!!
Postat av: mamma

Hur fina kort som helst, märks att ni hade kul. kram

2011-01-04 @ 09:23:11 - 
Postat av: ann.sofie olofsson

Åh vad det ser härligt ut!! London är häftigt.

Fina kort!! Kramar Moster

2011-01-06 @ 09:58:17 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: