Matchdags!

Då var det dags att sticka iväg på volleyboll match snart. Mot frövi denna gång, jag hoppas på en vinst. Vi har vart rätt starka de två sista träningarna. Så om alla ger järnet kommer detta nog gå vägen. Själv tycker jag det gått bra för mig denna vecka. Har verkligen kört, jag tror dock inte jag kommer få spela men man kan alltid hoppas. Risken är att vi är 13 stycken idag, innebär att en måste stå över. Det kan bli jag, eller någon annan. Hoppas självklart på att få vara ombytt i alla fall, med tanke på att man tränat stenhårt det sista gångerna.
Aja. Jag hoppas i alla fall att det går vägen, det är viktigt med alla poäng vi kan få nu. Så nu kör vi tjejer. <3
Postat av: <3

speltid å två poäng wihooo grymt !!!<3

2011-01-23 @ 00:00:25 - 
Postat av: Mikaela

Du är så duktig!

2011-01-23 @ 11:00:09 -  http://baramikaela.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: