Student på Mdh.

Då var man student på Mälardalenshögskola. Det känns bra, men gud va mycket information det var. Jag är fortfarande nervös och inte ett dugg lugn hur jag ska klara av detta. Det ska nog gå, eller jag ska klara det, jag är taggad och vill verkligen det här. Nu är det många pluggdagar som väntar & förhoppningsvis en väldigt rolig nollning.
Klassen verkar också vara bra. Nu är det 3 år framför mig, hoppas det går vägen. Jag ska minsann kämpa. Imorgon ska jag åka in till skolan och fixa MDH-kort osv.
/ Isabella
Postat av: Camilla

Lycka till! Du är jätteduktig. Kram

2011-01-24 @ 22:57:59 - 
Postat av: Linda

Va kul Bella! Lycka till med allt. :) pusss!

2011-01-25 @ 21:14:17 -  http://norgelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: