Ibland undrar jag..

Ibland undrar jag hur korkade människor kan vara, eller egentligen hur ärliga människor kan vara så det verkligen blir elakt. Jag vet att man inte alltid ska ta åt sig utav va folk säger. Men när folk klagar på mig och skäller på mig över saker jag verkligen brinner för kan jag inte rå för att jag blir ledsen. Jag vet att jag inte borde ta åt mig och försöker inte göra det heller, men självklart blir man ledsen.

Det är rätt läskigt hur människor kan bli läskiga. Hur man kan se ner på någon genom att bara säga några ord och göra någon så fruktansvärt ledsen. Alla borda tänka till innan man öppnar glöggen, för man kan faktiskt såra människor. Inte så lite heller..
Men imorgon, nya dag nya tag. Tack för ni finns.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: