Löpning & fys.

Jobbat hela dagen, gick fort som vanligt.
Åkte hem till mamma och drog ut och sprang
en runda, tror de blev ca 3-4 km och därefter blev
det att fysa lite på gården. Blev lite ben/lår/rumpa
och mage samt armar. Känns bra. Riktigt jäkla varmt
var det i alla fall, svettades som jag vet inte vad..
Dagens tränings pass är i alla fall över & ikväll blir
det att äta fin middag med min underbara familj, iaf
en del utav den. På kvällen blir det att fara hem till
Hallsta igen. För imorgon väntas jobb, som vanligt!

Sen är denna helg slut och det innebär att Grekland
resan närmar sig med storsteg. Borde kanske sola lite
innan, men det har ju inte vart så goda möjligheter till
det tyvärr!:/ Kommer väl vara vit som en krita när jag
kommer hem, eller så pressar jag satan med en massa
jäkla olja så det syns att jag har farit utomlands.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: