Underbara träning

Jag måste säga att jag älskar träning. Underbar känsla innan, fantastisk känsla under och perfekt känsla efter. Så himla skönt att röra på sig och speciellt när man tränar tillsammans med vänner. Vart att ta en spring runda i kolbäck tillsammans med Felicia, sen vart det lite fys och avslutade med beach volleyboll. Imorgon blir det att gå runt kolbäck med Martina och torsdag boxning med mina underbara. Känns riktigt bra att komma igång igen, jag känner mig bara glad i hela mig nu.
Postat av: Linda

Jag är dig heelt enig Bella, så skönt att träna! Sjukt härligt att ta i under träningen och så skönt att slappna av efter. :) Fin bild förresten!

2011-07-06 @ 18:00:18 -  http://norgelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: