Fredag, igen...

Herrejäklar va fort veckorna går. Det är helt otroligt! Det känns som det bara är måndag-fredag hela tiden. Aja det är ju skönt på sätt och vis. Denna helg blir rolig, mycket skall hinnas med. Ska snart sticka till Tuna park, ska se om jag hitta nå kul. Sen imorgon ska jag, Tess och Mickis fira pappa som fyllt "gubbe". Ska bli riktigt trevligt att göra något tillsammans med dig pappi, det var väldigt länge sen. Söndag består av jobb. Ska hinna plugga lite också, jag skulle vilja att det fanns lite fler timmar på dygnet. Känns som det blir lite stressigt ibland.
Just nu är jag ganska tom, känns det som. Jag skulle vilja känna så mycket mer, jag skulle verkligen vilja känna den där underabra känslan av lycka igen. Den finns där någonstans men den är bara otroligt svår att känna just nu. Förresten, var hos Oscar igår. Var väldigt länge sen. Känns konstigt. Det börjar bli tomt i lägenheten. Hur kan en sån här sak påverka en så sjukt mycket? Människan är en märklig varelse.
Postat av: Josefin

Hjärtat <3 =(

2011-03-18 @ 14:24:40 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: