Hemma..

Tråååååååååååååååkigt är det att bara sitta hemma i väntan om att axeln ska bli bra..
Lär ju få vänta ett tag, för just nu känns det ju inge vidare. Mådde inte så speciellt bra igår,
var på lasarettet igen & blandade bakterier med andra patienter. De är lika bra att man ställer dit en extra säng och att jag får ett eget rum på sjukan snart, så pass mycket som jag har vart där. Nej nu får det ta att räcka annars kommer min journal-lista vara lika tjock som "Fass" boken, Haha!

Så nu blir det att vara hemma ett tag, eftersom jag inte får gå till skolan. Känner mig stressad eftersom jag har två prov att göra, 2 inlämningsuppgifter + ett muntligt tal i nationella. Ja jag är stressad!! Hur ska jag hinna med allt detta??
shit, jag inser att jag måste gå och plugga.

/ Orolig Isabella som inte kommer hinna med allt detta..
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa just det du skriver? Eller varför inte tjäna pengar när du ändå bloggar :)



Jag har gjort 2 guider till det. Kolla under

"Jennie Tipsar"



/Trevlig helg

2009-03-13 @ 16:18:49 -  http://egosidan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: