Fallskärmshoppning:)

Idag hoppade jag fallskärm med Marcus! det var så sjukt mäktigt..
Ska försöka att berätta hur det var, men det går inte eftersom man måste vara med om det själv!!

Ialla fall, det började med att jag hade glömt pappret som jag skulle behöva ha för att få hoppa. Jag greps av panik men som tur var lugnde Marcus mig med lite snälla ord :D hehe.. Linettan, Carro, hennes far, pappa och Agneta kom och kollade:D! det var sjukt kul att ni kunde komma och kolla när jag förverklade min dröm, jag är tacksam<3

Åkte iaf upp med flygplanet, tog ungefär 15 minuter. När vi hade kommit halvvägs visa min "instruktör" hur högt upp vi var och hur luft trycket var och så vidare. Sen var det dags. Han började spänna fast mig på hans rygg! Faaan vilken kick jag fick.. Så sjukt mäktigt vare.. Iaf han sa åt mig att sätta mig på kanten av flyplanet och sätta fötterna under planet, och sen vare bara att dra iväg, eller Le mot kameran och sen sticka!! fyfan vilken känsla, kan du tänka dig att kastas runt i luften ,göra lopar och bara njuta? Fick dyka en gång, det gick så grymt fort. Vi var i luften ungefär 1 minut utan fallskärm och då gick det i 200 km/h. Jag vill göra om det!!

Patrik som han hette slog ut fallskärmen och jag fick vara med och styra och så. så grymt kul!!
Taack för en underbart rolig upplevelse Marcus, Och tack för att ni gjorde min dröm sann Patrik & Peter!!
Ni var grymma, så grymt roliga! jag vill verkligen göra om det här, det är ett minne för livet.. <33

Lite förberedelser och väntan på planet!

Sen var det äntligen dags!

Markus och jag. Hel nöjda:D:D!

Sedan vart det att på Mongoliska med Linettan och Carro<3

Och med denna sötaprick:D<3



Tack för en underbar dag och minnesvärd:D:D / Isabella

Postat av: Storasyster

Fyfan vad grym du är syrran! så jäkla hårt. Jag skulle också vilja vara så modig.. Älskar dig

2008-08-23 @ 16:09:20 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: