December

Har inte haft tid att skriva, igen..

Helt sjukt hur fort det här året har gått. Året började väl inte så himlans bra, eftersom du gick bort farmor. Och idag är en sån dag som jag saknar dig grymt mycket. Det här blir första åren utan dig farmor, eller förra året låg du sjuk men vi kom i alla fall och hälsa på dig och gav dig en julkram. Den här julen kommer kännas konstig, ingen mormor och ingen farmor.. På ett år? Saknaden är i alla fall den värsta som finns. Att veta att jag inte kommer få se er igen, eller jo. En dag kommer jag att få träffa er igen och jag längtar tills vi får ses igen.<3

ska snart åka till skolan, var ute och sprang imorse. Hur skönt som helst men lite kallt.  Imorgon blir det gym och sen på lördag blire att springa igen!! Nu är jag taggad för träning, även om jag inte kan träna volleyboll är det hur skönt som helst att känna suget för träningen. Mycket bra!!

Igår vart det fika med Malin och Frida i Hallsta, hur mysigt som helst satt och pratade om massa strunt, skulle kunna prata i flera timmar med er utan att tröttna. Ni är underbart bra tjejer och ni gör att man vill gå till skolan på morgonen! Senare på kvällen åkte jag & Frida på hockey i Västerås. Vi var inte lika peppade som förra gången men det var för det var på en onsdag så vi bestämde oss för att gå när det är Fredag. lite mer liv och galenskap i klacken också. Men matchen var bra och jag tyckte VIK spelade sjukt bra i de två första eftersom de var dom enda vi såg för sen skulle jag med tåget till Hallstahammar.. 

  


Jag vill tillbaka ..
Postat av: Kazzandra

Du har rätt, vi gled isär varandra helt när vi behövde varandra som mest! :( Jag får nästan dåligt samvete när jag läser om dina närmsta som gått bort, och jag förstår att det är jobbigt för dig! Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden, då vi alltid fanns där för varandra. Jag vill spola tillbaka tiden så jag får stötta dig och hjälpa dig när du har det svårt. Jag mår dåligt över att tänka på att jag inte fanns där för dig när du behövde nån som mest. Jag saknar dig, <3

2008-12-04 @ 16:26:21 -  http://kazzandrab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: