grinchen?

Ibland känner jag mig som grinchen.. Som idag fick jag känslan av att julen är skit.. Massa tomtar överallt, mat i mängder, granen som sticks om man går för nära den, julklappar som ska inhandlas och massa krav.
I år har jag vart med Grinchen åt allt. hehe! kollade nyss på filmen Grinchen och det hemska var att jag var så fruktansvärt lik han, men vadå Grinchen är en cool kille. han står för att han hatar julen, men han ändrar sig faktiskt. Och det är precis vad jag också börjar göra, jag börjar känna någon slags feeling för julen, det är ju bara en gång om året och det kan ju vara rätt mysigt att klä granen med familjen, köpa julklappar (man får ju faktiskt tillbaka), och att äta julmat det är ju faktiskt väldigt gott. Jag ska äta det imorgon, mums.

Ska snart åka till Malin som har vart i Jönköping sen i torsdags, tråk unge.. Men nu har jag en massa att berätta för dig så det är på tiden att du pallrar dig hem till underbar, älskade Hallstahammar. hahah!

För alla op:are glömde jag kanske säga God jul och gott nytt år till, kommer att sakna er. Ni är en underbar klass<3!


Han är väl för söt?:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: