Ännu ett blogginlägg ..

Hejsan..

När man är sjuk gör man inget annat än att kolla på film, hehe. Kollade nyss på "Raice your Voice" med Hilary Duff. Den är verkligen så sjukt bra. Jag gråter varje gång jag ser den, iaf när brosan dör.. Så om ni inte har sätt den så gör det!

Jag kan vara en som tipsar filmer nu när jag är sjuk, det är ju härligt.. jag börjar dock bli lite bättre nu hör man iaf vad jag säger om jag viskar även om det är jobbigt, och jag måste hosta i varje mening =/.

Ska gå upp till Lustigkullagrillen och handla glass med syster sen, jag älskar dig Mickis! Du är så bäst. Världens bästa tvillingsyster, du finns verkligen alltid där! :)<3


De är något mellan dig och mig som ingen annan kan känna.
Du är helt klart bäst Mikaela<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: