Nu vet jag hur man känner sig som räddast!

Fyfan ..

Igår umgådes jag med Foppa och André, typ grillade och hade det trevligt och sen typ vid 10 åkte jag och Foppa hem till honom, vi gick en liten promenix innan vi kom hem till hans hus..

Men nu kommer jag till de läskiga, helt sjukt. Vi gick en promenad i skogen efter att vi hade dumpat av mina saker i hans rum.. Gick en bit & så. shit svårt att förklara riktigt va som hände, men när vi gick på en liten skogsväg som var mörk och eländig så hör man bara hur det knarrade i skogen, typ snett över oss.. Hm jag blev såklart livrädd eftersom jag är mörkrädd.. Så jag ville vända, snäll som han är så gjorde vi som jag vill (A).. Men precis när vi vända oss hörde vi att det var nån i skogen bakom oss. Och så fort vi stannade, slutade även knarrandet i skogen.. Sen sa Foppa till mig att gå på gräset så att det inte skulle höras att vi gick där.. Då hörde man hur det verkligen knarrar till i skogen och jag kände verkligen att det var någon som försökte att vara tyst för att vi inte skulle se om det var någon där .. 

Sen kollade vi upp i skogen typ snett ovanför oss eftersom det blev ett väääääääliiiiigt konstigt ljud typ som om nån laddar en pistol. (Ni kan ana hur jäkla rädd jag va), så vi kollar upp i skogen typ snett ovanför oss och där ser man typ ett runt ljus eller nå.. Såg typ ut som om någon siktade mot oss.. jag var livrädd. typ sprang hem. Låter kanske inte så läskigt men det var skrämande och jag var jätterädd.

Jag kommer aldrig bli av med min mörker räddsla..

Men det var en jättetrevlig kväll annars och jag kommer att sakna dig nu Foppa.. Du kommer vara borta hur länge som helst nu, men vi ses när du kommer hem:)<3.. 

Lördag nu då, sitter hemma hos Matilda, det jag har längtat efter hela sommaren, att få åka till Gälve:D ska äta mat nu, men vi hörs..

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: