Sooommar, sooommmaar och soool!

Hejsan!

Jag blir så glad av det här vädret man mår ju så bra, sen blir man lite brunare också. Eller lite färg har jag iaf fått. Jag har en massa kort jag vill lägga in men tro de eller ej jag glömde sladden till kameran, så de får vänta:)

idag har vi vart iväg till Högbo och badat, det var riktigt skönt att bada. och sen solade vi lite också! alltid skönt, nu sitter jag i sängen och blogar lite. Matilda sova, så himlans sött^^. Hon är en bra vän och jag är så himla glad över att jag fått lärt känna henne, hon är en av de bästa vännerna man kan ha<3

Linettan och jag ska vara i lag på beachmatchen på lördag, det ska bli super kul. För jag saknar dig och du är så bra. Har jämt kul tillsammans med dig vännen<3.

Senare idag ska jag och Matilda ner på stan och gå på nån slags allsång sen kommer Ola också, Matilda är kär (H). hehe nejdå. Men han är duktig. Får se om det är som jag tänkt mig.:D

Nu ska jag väl göra något annat tror jag, kanske ska hoppa in i duschen eller nå.

/ Isabella
Postat av: Camilla Aggeborn

Var med och rösta på min blogg om sommarens ultimata drink det avgörs i kväll;)

2008-07-30 @ 19:58:04 -  http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Tess

härligt det låter. saknar dig vännen<3

2008-07-31 @ 19:56:40 -  http://tittijung.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

2008-07-31 @ 22:31:04 -  http://myrrah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: